Szybki kontakt 0048 536 194 196biuro@zakobooking.pl

Odwiedź Zakopane » FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy jesteśmy obiektem, którego szukasz na swój wymarzony urlop? Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Na podstawie e-maili i zapytań do nas staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości, jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas -  biuro@zakobooking.pl


- Jaka jest lokalizacja obiektu?

W swojej ofercie mamy kilkanaście obiektów, każdy wymieniony jest na stronie www.zakobooking.pl, po wybraniu Apartamentu, tuż pod jego nazwą znajduje się dokładny adres, a na dole strony mapa z dojazdem do niego.

 

- Jak daleko jest do centrum? 

Nasze obiekty znajdują sie w ścisłym centrum miasta, najczęściej w treści ich opisu znajduje się informacja na ten temat, ewentualnie na dole strony jest mapka z oznaczeniem lokalizacji dzieki której dokładnie można sprawdzić odległość np. do Krupówek.

 

- Czy konieczna jest przedpłata?

W naszej ofercie znajdziecie opcje rezerwacji dostosowane do Waszych potrzeb i oczekiwań!

Rezerwacja standardowa - może być bezkosztowo anulowana w terminie do 30 dni przed przyjazdem. Po tym terminie wymagamy wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po terminie bezkosztowej anulacji, lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa opłatą i wpłacona przedpłata nie podlega zwrotowi. W przypadku nie pojawienia się w obiekcie, rezerwacja zostaje po pierwszej dobie anulowana. 

Dla Gości pewnych swoich planów oferujemy rezerwację w opcji bezzwrotnej. W tym przypadku koszt pobytu jest korzystniejszy od ceny standardowej, ale wymgamy opłacenia całości "z góry". Tym sposobem obie strony korzystają - Ty oszczędzasz, a my mamy pewność, że przyjedziesz! :) Niestety, wpłacona przedpłata nie podlega zwrotowi. Wybierając tę opcję nie ma możliwości rezygnacji z pobytu, ani jego modyfikacji

 

- Skąd mogę mieć pewność, ze obiekt jest wairygodny i nie zostanę oszukany?

Jesteśmy uczciwą firmą działającą na rynku od kilku lat. Wiarygodniość ZAKObooking można sprawdzić na stronie CEDG, a o jakość świadczonych przez nas usług można sie przekonać dzieki pozytywnym opiniom zarówno na portalach rezerwacyjnych takich jak np. booking.com, lub na mediach społecznościowych takich jak Facebook.

 

- Czy akceptujecie zwierzęta?

Tak, akceptujemy zwierzęta w naszych obiektach za dodatkową opłatą. Jeżeli pojawi się w naszej ofercie Apartament w którym nie będzie takiej mozliwości, poinformujemy o tym w opisie. Należy jednak pamiętać, aby podczas pobytu nie zostawiać psa samego w mieszkaniu i dbać o to bo nie zakłócał spokoju innych mieszkańców. Ponadto przypominamy, że na teren TPN nie wolno wprowadzać psów. Za złamanie zakazu grozi kara od 50 do 500 zł. Jedyne dostepne miejsca na spacer z czworonogiem to Droga pod Reglami oraz Dolina Chochołowska. Oczywiście w tych miejscach pupil również musi być na smyczy i mieć założony kaganiec.

 

- Czy cena pobytu zawiera śniadanie? Czy jest mozliwe wyżywienie?

Niestety, nie oferujemy wyżywienia w żadnym z naszych obiektów.

 

- Jakie są godziny zakwaterowania

Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00 do 22:00, a wymeldowanie możliwe jest najpóźniej do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.

 

- Czy jest możliwe wcześniejsze zameldowanie?

Elastycznie podchodzimy do godzin zameldowania wszystko uzaleznione jest od dostępności w dniu przyjazdu. Najlepiej dzień przed przyjazdem skontaktować sie z naszym pracownikiem i potwierdzić taką możliwość.

 

- Czy jest możliwość zameldowania po godzinie 22:00?

Tak, istnieje taka możliwość, jednak ze względu na to iż są to godziny nocne w których nasi pracownicy nie pracują i mają czas na odpoczynek, pobieramy dodtakową opłatę za taką usługę w wysokości 50 zł płatną gotówką w dniu przyjazdu. Prosimy o wcześniejszą informację o planowanym późnym przyjeździe.

 

- Czy jest internet?

Tak, we wszystkich naszych obiektach jest dostęp do bezpłatnego Wi-Fi.

 

- Czy pokoje są z łazienkami?

Tak, wszystkie nasze Apartamenty i pokoje w Willach posiadają łazienkę.

 

- Czy w łazienkach są ręczniki?

Tak, wszystkie obiekty wyposażone są w ręcznik dla każdego gościa.

 

 

Jeżeli macie jeszcze jakieś dodatkowe pytania - napiszcie do nas! :)

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikro, małych i średnich firm udzieloną przez PFR SA